vasárnap, október 22, 2006

after a long party...


szal. tegnap reggeliztem gyumit, int ahogy azt kell, lustalkodtam meg egy kicsit belaval (a cicank) es telefonaltak a csajok h be fejeztek a kurzust. ami tokjo mert akkor megyunk es be ulunk egy jo kis helyre. ugy is volt. le rohantam.. kb delutan 2kor mar ittam a fincsi zold teamat. aztan ajandekot vettunk (inkab csak vettek) egy csajnak eljegyzesre, amit el is vittunk neki meglepikent. ott is szepen el idoztunk es ittunk meg par fincsi teat (almas fahejasat ami megjobb volt mint a zold!) es mivel mar igy is keso volt, mar be kellet ulni egy buliz helyre mert ha elotte haza jovunk.. nem megyunk mar le. es kulomben sem volt asztal foglalasunk a hatarozotsagunknak koszonhetoen. ja es kozben volt egy meleg szendvics a varosban.. na es akkor mi mar 7:30kor el is kezdtuk a bulizast!
ami arol szolt h nosztalgiaztunk a regi szep idokrol. a negyedik uveg bornal mar ugy gondoltuk jo lenne helyet valtani.. es at neztunk dorahoz aki a torzshelyen bulizott! mindenki nagyon jo allapotban volt! a csajok sajnos haza kellet jojjenek mert anikonak vonatja volt 4kor. de a tobbiek ugy dontottek andinak maradnia kell es maradt is. naaaagyon szocializalodtam! ami azt jelenti h reeeengeteget beszeltem rengeteg emberrel. ja es emlekszem volt egy olyan pillanat h mar mind a 4 pasi akinek szimpatikus vagyok :P korulottem ucsorogtek!
na meg valami csere diakokat is talaltam.. franciat meg olaszt. es hat persze h le alltam dumalni veluk. dora mikor keresett csak annyit mondtak neki h andi a barpultnal franciaul beszel valami alakokkal. :)) olaszul mar nem tudok mert keverem a franciaval.. az angolt ugyszinten. es most h oszinte legyek az este mar a magyart is kevertem kicsit.. romannal meg franciaval.. de mindenki meg ertett szal minden oke :P amit meg erdemes el meselni az az lenne h nem volt szivoszal a barnal szal csak nektart ittam. mert ha lehetseges nem iszok alkoholt szivoszal nelkul mert rontja a fogakat :P (mania. na de ne gondoljatok azt h a bort is szivoszallal iszom :P) a pultos azt mondta szoljak a fonoknek akinek szoltam is..ere o a pultosra fogta es igert nekem rosaszin szivoszalakat amiket csak en fogok hasznalni mert a tobbieknek fekete van.


es vegul 5 korul agyba voltam... egy bazi hosszu ut utan amig vegre haza ertem. ezekrol nem nyilatkozom. hadititok :P


a reggelt meg azzal a par sorral kezdtem amit irtam ide.. kis pletyoval agival mielott meg o is indult volna haza (muszaj volt el meselni mirol maradtak le), sok vizzel, es egy kellemes beszelgetessel dupla d-vel.


aztan egesz napom arrol szolt h probaltam ravenni magam h zuhanyozzak.. az az fel aljak az agybol, csomo lotyott ittam, ettem olyat amit nem letvolna szabad, a gyomrom tonkre tettem a "rengeteg" kajaval amit tegnap ettem, talalkoztam egy teara felixel meg meg par volt osztajtarsammal, most meg szenvedek a gyomrommal... de hos leszek es holnapra kotelezo ossze szednem magam!

Nincsenek megjegyzések: