péntek, október 06, 2006

ihlet :P


nos, nem kopogtatott.. hanem inkab csak ugy berontott :P mert a kialitasomra dokumentalodtam... es csak ugy hip-hop bejott! ki gondoltam, illetve mostmar tudom a diplomam temajat. eddig is tudtam nagyabol h mit akarok csinalni, de nem tudtam pontosan hogyan is nevezzem vagy milyen teman mennjen a dolog, vagy hogy is fog mukodni a cucc. mostmar csak azt kene el dontsem ugy kb szerdaig h milyen eszkozzel akarom meg valositani: video, foto, audio meg kis vizualis valami.. esetleg instalacio... hat azon majd ma dolgozom :D mert le fogadom ma is almatlansagban fogok szenvedni. a jo benne csak az h olyankor jonnek a legjobb otletek es olyankor sikerul legjobban a munkam. ha nem alszok vagy 3 napig meg plane! lehet ujbol megcsinalom.. marmint h nem alszok par napot.. most h ugyis magamban vagyok. tuti lessz! nagyon tuti lessz! (nem az almatlansag hanem a diploma munkam!)

Nincsenek megjegyzések: