szombat, október 14, 2006

a mai buli vicces volt.. de nem pont olyan volt mint ahogy mi el kepzeltuk! eloszor is rengetegen voltak! aztan egy kis szunet utan.. (mert el mentunk doraval kajalni..hehe) meg tobben voltak.. arrol nem is beszelve h az utcan volt vagy 7 rendor auto.. be sem engedtek. volt olyan razia..vagy hogy is hivjak magyarul... elenoriztek ha vannak kiskoruak. kivetelesen nem voltak. de feltetlenul el kellet vigyenek egy pasit csak mert nem volt nalla az igazolvagy es mert pofazott kicsiket nekik. addig senki nem mehetett be, aki a teraszon volt ki kuldtek ellenorzes utan az utcara, aztan persze lattak az emberek h sokan allnak kint, gondoltak olyan jo buli van h meg kint is rengeteg az ember. vegul is, igaz volt. mert az ellenorzes utan mi mentunk be elsonek. pedig le sem ellenoriztek az igazolvanyunkat. tok izgi volt! eloszor fogtam ki ilyet! de utanna is nagyon nagyon sokan voltak! ugyhogy el dontottem h nem jo ez nekem es haza jottem. nem volt turelmem ahoz a sok emberhez.. aki kulomben sem tud magarol es el dontik mindig h el fernek 2en koztem es egy fal kozott, igen kicsi helyen! na meg ma kivetelesen nem volt foglalva asztalunk. ugyhogy meg le sem ulhettunk!

na errol is ennyit! nem akarom tudni mi lessz holnap, mikor egy nagyon tuti vilagszerte ismert dj lessz. allitolag. akit most nem tudom hogy hivnak. de majd meg tudom doratol holnap.

Nincsenek megjegyzések: