kedd, október 17, 2006

back to reality



vissza a valosagba! nincs olyan h szerelmes pasi! nincs olyan h szerelmet vall neked barki is. nincs olyan h bolondsagokat csinal csak h fel figyelj ra! nincs olyan h nem tud el felejteni. egyszeruen nem letezik az a fulig szerelmes pasi akit filmekbol ismerunk! nem fogja soha azt mondani h te vagy almai noje. h te vagy elete szerelme. h veled akar vegtelensegig el aludni este es veleg kelni reggelente. nem fog reggelivel varni es nem fogsz viragot kapni egy snassz mezei napon. nem fogja erdekelni h mik az almaid. nem fog segiteni ezeket megvalositani. nem fog ejszaka kozepen fagyit hozni neked. es nem fog veled nyalas szerelmes filmeket nezni a foci helyett! nem fog meg csokolni egy nagy eso kezepen.
nem fog neked meglepi bulit szervezni es nem fog meglepni ajandekjaval a szulinapodon mert te pontosan tudod elore h valami huyeseget kapsz tolle amire semmi szukseged amugy. nem fog patyolgatni ha meg vagy hulve, nem fog arra gondolni h jo legyen neked ha esetleg este seta kozben (ha esetleg veletlenul meg tortenne h setaljatok.. pl ha el romlott a kocsi) fazol. nem fogja eszre venni ha fogytal vagy ki sminkelted magad vagy kicsit ossze szedted magad egy borzaszto nap utan csak miatta! nem fog soha romantikus lenni. foleg nem ha hideg van, ha meleg van, ha este van es aludna, ha nappal van es dolga van. nem fog elotted ajtot nyitni, es nem fog meghivni vacsorazni egy puccos etterembe amit amugy o sem engedne meg maganak normal esetben! nem fog soha veled orulni a honak es setalni mikor hull a ho. nem fogtok sosem hoembert csinalni egyutt. nem fogja be kenni a hatad nap olajjal csak mert siman utalja a kremeket. nem fogja meg dicserni a kajad ha rossz. nem turne el sosem h agyban aludjon a kutya vagy macska meg akkor sem ha az beteg. nem fogja tudni sosem h mire vagysz! nincs ilyen, nincs olyan .. .

nem letezik. pont. utalom a realitast!

Nincsenek megjegyzések: