szombat, október 28, 2006

szerintetek hanyszor kell mondjam magamnak h hulye picsa vagyok mig vegre fel is fogom h tenyleg az vagyok?


szerintem most sem fog sokat tartani. es annyira el baszom az egeszet.. h a kozeljovomre is hatassal lessz az egesz. es akkor aztan tenyleg el baszom. vagy most vagyok gecci. vagy kesobb kicsit mas valtozatban. a gaz csak az h mind2 esetben magammal cseszek ki!



na jobban jarok ha meg varom dorat aki naaaagyon ert az ilyesmihez. marmint nem az el cseszeshez! hanem a dolgok rendben tartasaban :P nem biztos h tud rajtam segiteni, de valoszinu h legalabb ossze szed egy kicsit. aztan meg varom a csajokat. jovo hetvegen szerencsere mar itt lesznek ujbol! es buli lessz megint! addig ossze kell szedjem magam! illetve le kell adjak jo par kilot!

Nincsenek megjegyzések: