péntek, október 13, 2006



tegnap voltunk kingaval (damaval) mozizni! valami allitolag uj magyar film.. "egyetleneim". hat maradjunk annyiba h sokkal tobbet vartam el tolle..ugyhogy nem hatott meg! azon kivul volt par jo kis efektus.. a zeneje jo.. es akkor kb ennyi. na meg csomo olyan jelenet volt amit mas hires jo filmbol szedtek el: macskajaj, night on earth, south parkbol a sef-et... de itt taxis... talan kis metro is volt benne...ennyi! ma reggel meg ugy ebredtem mint aki halalan van! meg faztam. alig birtam ki tapaszkodni az agybol.. es persze h minden tokeletes legyen le kellet rohanjak a varosba.. na meg fel is gyalog mert nem urizalunk meg csak busszal sem! az elobb kenyeztettem magam kis camembert-el.. most le adtam a hireket.. es megyek le doglok! majd jelentkezem.. ha tul elem.

most h meghultem, hivatalosan is tel van nallam. mar csak a ho hianyzik!

ilyenkor olyan szar h nincs ki oleljen meg ugyusgessen kicsit... at oleljen es
melegitsen.. en meg nyugisan el aludjak valaki vallan... vagy valaki aki csinalna nekem jo meleg teat.. hozna gyogyszert...

Nincsenek megjegyzések: