szerda, október 25, 2006

tegnap tavasz volt.. ma nyar.. remelem holnap nem osz. a tokeletes oszi fa amirol beszeltem aszem meg belgiumban mar sarga.. es gepem meg nincs es ha le hullik a levele mielott meg lefotoznam, andi ideges lessz!

tegnap tokjo nap volt.. azon kivul h ki hagytam egy bulit. de tiszta veletlenbol. 12kor kellet volna talalkozzak a tobbiekkel. de kinga hozott egy jo kis jatekot es mikor meg lattam nalla meg tetszet.. ugyhogy gondoltam jatszok 1et! es tenyleg csak 1et jatszottam.. kozben mondtam na mindgyart keszulok, na meg egy kicsit es megyek.. ugyis tudom hol lesznek.. na meg egy kicsit.. aztan le kestem rendesen es mar nem neztem az orat. mire meg haltam (eloszor!) mar fajt a szemem es nem ertettem minek ha alig nemreg kezdtem.. aha. mar ejszaka (vagy hajnali) 4 volt.. ugyhogy gyorsan aludtam par orat suli elott! ma meg dupla d- vel kellet volna talalkozni de nem lehet tudni miert.. el tunt.

kulomben semmi kulonos. alszok, vagyok, eszek, vagyok, alszok. most egy ideig jo lessz! aztan ossze kene szedjem magam.

Nincsenek megjegyzések: