csütörtök, április 06, 2006

vegre haza ertem...liege-be..mindenhol jo de legjobb othon..ami kicsit tulzas..mert othon othonra vagyom..de parizs utan..nagyon olyan mintha haza ertem volna!
tavasz parizsban talalt...es lehet nem fogjatok elhinni de emiatt nagyon homvagyam lett...nagyon de nagyon!tavasszal othon szeretek lenni:szatmaron!nem kolozsvaron,nem belgiumban es nem parizsban!
hianyzik a tavaszi reggeli seta a piacra anyukammal..a szep rozelor utcan amejk ilyenkor mindket oldalt tele van rozsaszin viragos fakkal..hianyzik a tipikus szombati latogatas falura..amikor uton vissza apukam minden tavasszal szed nekem ciruberket (vagy h hivjak...) es kulomben is othon szeretem tulelni a tavaszi meghulesem!szeretet hianyom van!
parizs utan ez a varos nagyon szurke es nagyon nyugis es kicsi es olyan mintha falura jottem volna ...de nagyon jol esik..mert kimeritettem minden erom!es most nagyon elvezem...kiveve ezt a kibaszott homvagyat ami itt baszogatja a fejem...
ez nem igaz...milyen csunyan beszelek..hmmm...errol is le kell szokjak!

Nincsenek megjegyzések: