kedd, április 04, 2006

es most a tobbirol...csomo mindent meglatogattam...aligha tudnam most hirtelen az osszeset felsorolni..a labam lejartam...csomot fotoztam...mindenem faj..beleertve a hatam is mert a gep folyamatosan nalam volt...de buszken mondhatom h izomlazam van a sok muzeum latogatastol..sot..parizs latogatasatol :D
egyetlen dolog ami szerintem hianyzik...illetve egyetlen problemam az..h en parizsban akarok szerelmes lenni...sosem ertettem miert vagyik az ember mindig a lehetetlenre...na mind1
csutortokon megyek vissza belgiumba...gondolni sem merek ra..igaz h nagyon faraszto volt parizs...de ott nem tortenik semmi...ugyhogy arra meg ugy sem merek gondolni h othon mi lessz....
jujjj..es azt meseltem h egyik ejjel meg belgiumban azt almodtam h a nagyim csinalt nekem bundas kenyeret?o csinalja a legfincsibb bundast!szal hianyoznak az othoniak ,nem is kicsit!foleg ti barataim!

Nincsenek megjegyzések: