csütörtök, április 06, 2006

azt nem is meseltem mennyire nagyon benan laktak a csajok akinel aludtunk..a rendezos csaj..nagyon nagyon cuccoj helyen lakik..de olyan koszos a lakas!!!!en egy napig nem birnap ugy pedig en sem viszem tulzasba a takaritast!a konyha....haaaat...a konyhaba mindent megtalalhattal..egy hetes mosatlantol...leejtett kitudja mennyi idos gyogyszerig...minden ragad...es 2 bazi nagy kukas zacsi!...es egymas kozt jopofiznak..mosolyognak..stb stb..aztan ennyi...es minden kulon van..vecepappirt is beleertve!
a masik csaj akihez utolso 2 vagy 3 nap koltoztem at..aki bentlakasban lakik..na az nagyon rendes es nagyon kedves meg minden....mindent szivesen adott volna..csak h nekem minden volt amire szuksegem volt...pl:ruha..vagy sampon es tusfurdo...
az elso...nagy hisztit vagott parszor..mert epp idegesen ert haza..es mind folyamatosan pluszban ereztuk magunkat...a masodik nagyon de nagyon kedves volt!eldontottem h valaha vendegem lessz bizti nagyon kedves leszek!es meg is hivtam a kedves csajt..barmikor jon kolozsvarra vagy szatmarra..johet hozzam..es o is szolt h ha meg megyek parizsba...szal kedves.pont!
de azt soha nem fogom megertenih tudnak akkora kozban elni a masik ketto...na mind1

Nincsenek megjegyzések: