kedd, április 04, 2006

nos...az az igazsag h mar nem is emlekszem mit meseltem es mit nem...a lenyeg..."buliztunk" (ittunk) parizsban is...majdnem egy ejszakat jarkaltunk parizs utcain...kozben atkoltoztem egy masik csajhoz..aki bentlakasban lakik de egyedul egy szobaban..most onnan postolok...ja es persze meglett a tavaszi meghulesem is...torkom faj mint az orult..este megyunk maria radulescu koncertre..mert akkor ejjel vele is talalkoztunk az utcan..egyikonk leszolitotta,elkerte az e-mail cimet a csajnak es tegnap irt h lessz koncertje parizsban fogalmam sincs hol..edikevel nem talalkoztam tobbet mert a draga el van folyamatosan foglalva..de vettem egy nagyon tuti foto tortenetes konyvet..es meg meglatogattam par dolgot...es meg mindig lenne mit..de ki vagyok bukva...kimerultek az elemek...meg csutortokig maradunk..a csajjal(mert a kocsog ma ment vissza belgiumba...az is nagy volt mert tegnap akart menni de amennyire bena lekeste a buszt...na mind1)
ja es a kocsogot mar ki nem alhatom!elegem van!kiborultam idegileg! eddig is tudtam h nincs meg a "cei 7 ani de acasa"...de amit muvel az mar sok...
csinaltam csomo fotot...nem tom mit postoljak annyi van...ugyhogy majd lassan..1xcsak..
es igen...andinak nagy hajlama van ra h vilag kozepenek erezze magat..vissza tert a narciszizmus...csak eddi kozeleben ereztem magam nagyon de nagyon kicsinek...o 18 evesen mar mindent megoldott amit kell eleteben: egyetem...munka...parizs...stb,stb..en meg 21 evesen meg nagyban bulizassal toltom az idom...szal...elgondolkodtato....
egyenlore ennyi..mert kivagyok..es pihizek kicsit esti bulizas elott ;)

Nincsenek megjegyzések: