csütörtök, április 13, 2006

tegnap este osszeultunk ujbol a torzshelyunkon...pot au lait...a vicces hely amejkrol postoltam fotokat...nagyon jo kedvem volt es nagyon jol ereztem magam...es eloszor ereztem azt h nem hianyzik az othon...
minedn szep es jo volt mig jott egy csajnak a pasija (bukaresti..2 eve vegezte a foto egyetemet) akinek egy egesz gyujtemenye volt fenykepezo gepekbol....egy kis obiektiv...egyetlen egy ami nalla volt kb 20 es 60 milko kozt van...de volt nalla meg vagy 3 gep..meg egy szeles filmu gep is...mind profi...es o csak ugy setafikazott veluk ossze vissza fotozni..(arrol ne is beszeljunk h en a kis bena nikon 857-essel nem nagyon mertem mutogatni magam azon a helyen)mikor en nem engedhetek meg magamnak egy szeles filmet ami 600 000 korul van othon....de o egy kis kiruccanasra pazarolja...nos..kifagattam kicsit h mar murnyoskodott es nagyzolt mindenevel:dolgozik?igen.mit?hat..most epp semmit..akko miliardos..vagy en maradtam ki valamibol?hat..nem..akko megis mibol el meg?....stb,stb.neha szembe is rohogtem...azon kivul h tenyleg nevetseges dolgokat mondott..ketsegbe estem...viszont o mar 28 eves es meg semmit nem csinalt valojaban azon kivul h van egy kis gyujtemenye gepekbol es nemsokara akar othon nyitni egy studiot..na mind1...tuleltem a sor segitsegevel a dolgot..de egesz ejjel remalmaim voltak es kulomben is..egesz uton haza rohogtem rajta...de nagyon szarul esett az egesz...nem mintha surgetne is valami..de en 30 eves koromra kariert akarok!es minden keppen nem akarok olyan kocsogge valni mint ez a tegnapi gyerek!errol ennyit!

ma megint felhivott a masik murnyo(...amejk volt tegnap nallam)...es felajanlotta h ingyen mennyek haza..es majd lerendezzuk valahogy..hat mondtam h kosszi de nem!
kulomben andit nem lehet egy kis bena bugsbunny plus szarral le venni a labarol sem megvesztegetni :P

Nincsenek megjegyzések: