szombat, április 29, 2006

ma is egy jo nap :D

doglottem delig...mert kb 10 korul mar ebredeztem..ha mar egy hete mind 7kor kelek...8kor ramjott a frasz h elaludtam...es aztan jo volt :D
es addigra a kocsog is eltunt...szal volt egy nyugis reggelim egyedul ..(nem tom mi van de ujjabban szeretek egyedul lenni..tegnap i s egyedul setaltam estig..Aztan mostan...Es olvastam es aludtam...ugyhogy alig valtottam par szot a kocsoggel)
es alig most 4kor vettem ra magam h kijojjek a hazbol...mert magamra szantam a mai napot :D
nagyon jo erzes..
mostmar csak egy problemam van..az othoniak is reg hivtak..anyukamon kivul..aztan vegre a csajokkal sikerult beszelnem..de dupla d-t mar nagyon reg tartottam szoval...eltunt..
es meg valami...mostmar nagyon de nagyon megszoktam az itletet...es kezdek kicsit felni a hazameneteltol...mert semmi nem lessz mar a regi..es kicsit azt banom h nem jovore jottem...mert ez az utolso ev a csajokkal...es utanna ok h maradunk ketten kingaval...de nem lessz mar az igazi ha masok koltoznek hozzank.. :((
es othon othon sem minden a regi..valtoztam...meg mindig valtozok..es othon meg mindig elvarjak tollem h a regi legyek mint mielott egyetemeztem volna...
na mind1...kezdek megint atmenni komolyva es nem tetcik szal most inkab huzok...
megnezem h jott mar az eso..mert fotozni akartam csak h beborult..aztan eszembe jutott h van eso temam..szal most azt varom..

Nincsenek megjegyzések: