csütörtök, április 20, 2006

meg valami...andi tegnap este kapott tulipant.egyet.pirosat.szepet!
nagyon boldogga tett..meg akko is ha csak hulyeskedesbol kaptam!:P
es most igy hirtelen eszembe jutott..hianyoznak a nagyim kertyebol az orgona viragok..a nagyon nagyon kellemes illatu viragok....es anyukam tavaszi maniaja h vegyen tulipant vagy valami szep tavaszi viragot...es mikor othon voltam nem volt sok szep viraggal teli fa :( foleg a rozelor utcan amirol beszeltem..nos..epp ujjitjak vagy mi..fel van turva az egesz..ugyhogy virag nuku :(
megsem tudom vissza fogni magam es roviden elmeselem milyen volt othon..
szal.eljutottam vegre falura a nagyimhoz es nagyon jo volt es nagyon finom artezi vizet ittam...es nagyon fincsi kajat ettem..aztan talalkoztam a masik familiaval is..es ami a furcsa volt..h a kabai csalad nagyon tavolsag tarto...nem akarok en is olyan lenni...de aszem mar vagyok :((
na mind1
a lenyeg : szatmar rulz szeretet szinten!
ennyi mert mostmar tenyleg nem birom..megyek berohanok a legkozelebbi gyogyszertarba!

Nincsenek megjegyzések: