hétfő, április 24, 2006

mondtam mar mennyire utalom a vasarnapot?nagyon!!! es tegnap nagyon jo lett volna kicsit egyedul lenni mert kiboritottak a kocsog meg a hippis csaj!me? mert ket szerencsetlen!benaznak ha konyharol van szo vagy kajarol es en az ilyet nagyon nem birom latni mikor az egyik nem tud sajtot reszelni...vagy paradicsomot vagni a masik nem tud vasarolni...aztan haza siet es ahelyett h elkezdene csinalni a kajat forma egyezik (ja es a forma 1et is nagyon utalom!!!!) pedig o jott az otlettel h na egyunk mind nalunk! arrol nem is beszelve h szombat este..ugyanigy egyedul akartam volna lenni h egy nyugis estejt toltsek magammal..erre fel atjott a csaj...es beszelt..es beszelt..es mar 2 ora lett es meg mindig beszelt..ugyhogy csak 3 korul aludhattam...de akkor is meg beszelt az agyban..ugyanis a kocsog bulizott az evfolyamtarsainal...es hat csajkent nem mehet egyedul ejszaka kozepen haza... szal elegem volt mind2bol!es mikor lattam h semmit nem tudnak konyhaba csinalni!hat ennyi kellet! nagy nehezen megszabadultam tolle vegul ugy delutan 5 korul...es ugy dontottem alszok ra egyett mert nagyon szepen sutott a nap az agyamra.. :P es nem tudtam ellenalni! de este ujbol at kellet menni a csajhoz mert h neki van laptopja...es ki kellet valogassam mara a fotoim...gaz...es nagyon nem volt kedvem ujbol a csajhoz...de nem volt mas valasztasom..es kulomben is vart...de nem mert mi hianyoztunk volna neki...hanem mert szomjas volt..Es ez azt jelenti h sorozni akart...es muszaj volt ki menni sorozni..aztan borozzni...es elegem volt nagyon de nagyon beloluk..ja es raoul is jott... na mind1..a lenyeg: magamba mentem haza ejszaka kozepen(de jo h mas nem engednek haza vagy nem akar menni) es vegre aludtam..nem tul sokat mert 8kor keltem! aztan jon az h kibaszott ujjabb hetfo!kibaszott ujjabb het..de ha jol ertettem ezen kivul mar csak 2 van es vizsgak es kesz! alig varom azt a reszet h kesz :P az egyetlen jo dolog a tegnapi napban az volt h dumaltam a csajokkal...na meg az alvas..es a piac is jo volt most az 1x... ja es tavasz van..es ha tavasz...akko gyumi..es 25 euronyi gyumolcsot vasaroltam :P es tudjatok mit ettem tegnap?na mit?na mit?
igen, epret :D bevallom nem az igazi..de akko is fincsi :P
na huztam mert epp szunetben vagyok es meg van ugy fel oram h egyek es erjek vissza kurzusra...

Nincsenek megjegyzések: