kedd, április 11, 2006

es apropo strategia...reggel csak joghurt es kiwi volt...es mentunk megkerestuk azt a bizonyos epuletet ahol a munka engedej cucc van...szal h mar van tartozkodasi miert ne csinalnank olyat is es dolgoznank...

nos.. Az A bizonyos epulet a varos vegen volt...de komolyan..pont mellette volt kirakva a varos neve...es kerultunk is sokat mert a meuse(kis szerencsetlen folyo) partyan mentunk...es alig ertunk haza 17re...es elotte ittam egy kavet a csajnal..es a gyomrom mar nagyon reg fajt ennyire..Es most ki vagyok bukva...de ettem :D es mostmar minden ok..kiveve h megint elfelejtettem a bogyot bevenni es gaz..mert mar kohogni is kezdek... :(

ma megint lesznek vendegeink..nem vagyok rajuk..egyaltalan..de nem tehetek ellene semmit...21re ugyis jovok netre beszelni dupla d-vel es ha nem is lessz...legrosszabb esetben horoszkopokat fogok olvasgatni... :P

ja es azt el felejtettem mondani h a reggel ..reggel keltem!marmint 8:30 korul mar nem tudtam aludni..nem, nem vagyok beteg...csak megkezdodtek a remalmok...olyan felek h nagyim beteg...meg h gyarban dolgozok szalagon...szal...nem tom mi volt..de telefonaltam uncsimhoz h hetvegen mennyen mar at a nagyimhoz h felhivhassam..mert attol felek tenyleg beteg es az othoniak nem mondjak... :(
remelem csak a homvagy jatszik az almaimmal..mert altalaban megerzem h valakim beteg...de remelem most kivetelesen tevedek!!!

Nincsenek megjegyzések: