kedd, április 04, 2006

nna szal!ez a post eddirol fog szolni..h mindent sorjaba vegyunk...mert andi kipihente magat es most meselni fog sokat sokat.
szal...eddirol azt kel tudni h a szuleink egyutt bulizgattak regen..egyut szilvesztereztek..stb.stb.
ugyhogy mi is egyutt "bulizgattunk" h lehet annak nevezni amit ket kisgyerek csinal mikor meg a jatekok jarnak csak fejukbe...mind1
a lenyeg...kozben eddike elkoltozott parizsba...most nyaron eretcsegizett es kozben harmad eves egyetemista..fuvolazik(nagyon tud..ez az egyetem europa egyik legismertebb konzervatoriuma..es o az elsok kozott van)..kozben dolgozik a pariszi operanak..nimd 2nek..es lett egy zenesz haverje aki csak hobbibol zenel de kulomben ugyved...es szegeny eddike epp belepaszolt az egyik bena torvenyukben..mielott meg betoltotte a 18at o francia allmpolgar lett..es egy szep francia balerina baratnot is szerzett maganak!
mi kozben csak nyaron talakozgattunk veletlenszeruen..utcan vagy epp kozos barati tarsasagunkban sorozes kozben..vagy epp szilveszterkor..ennyi.
es mivel annyira lelkesen kuldtek a telefon szamat az othoniak..gondoltam felkeresem ne mondjak h en voltam szemet es nem akartam vele talalkozni..erre fel alig talalom meg mert eddike nem veszi fel a telefont h nem ismeri a szamot...smst allitolag nem kapta meg...ugyhogy miutan szazegy telefont adtam haza meg neki..talalkoztunk...setaltunk egy nagyon negyesben..amikor az elso fel oraban mindent megtudtam rolla...es kulomben is csak magarol beszelt...es mielott elvaltunk volna szolt nagy nehezen(mikozben o egesz uton magarol..en arrol du;altam h nem bizti h van hol aludjak...stb) h ha problemam van nyugodtam mehetek hozza...en meg mondtam h problema nincs..csak nem tok semmi biztosat..o meg nem feszitett tul a hurt es ennyibe maradt az egesz...kozben a csajnak akinel laktam lathatolag elege volt belolunk...es a kocsog is lemaradt a buszrol...ugyhogy egy teljesen idegen csajhoz kellet koltozzek es ma mar magamban metroztam!(amivel csak buszkelkedni tudok h parizsban megtalalom az utat barhova :P)
ja es egyedul lakik ket szobas lakasban parizs kellos kozepen!szal!kocsogul viselkedett!en nagyon szivesen lattam volna barmikor nallam...na mind1!a lenyeg:nem ugy viselkedett ahogy en azt elvartam tolle!
ennyi

Nincsenek megjegyzések: