szerda, április 26, 2006

nnnna szal!az ugy volt...hogy a tegnap volt kocsog szulinapja..ugyhogy meghivott par embert hozzank ...a rasztas gyereket..meg egy szobraszatit...aztan a hippis csajt aki hozta a kis lengyel csajt is(mert most epp nalla lakik..az is hosszu sztori) es voltunk mi ketten..aztan a buli vegere megjelentek a jasiak is....es minden szep es jo volt..andi sutott ki hust rizzsel....aztan ivaszat...me nalunk volt 12 sor...de masok is hoztak na meg bort is hoztak..szal elvoltunk..de ugy nez ki nem maradt reggelre csak egy felig megivott sor...kulomben mind elfogyott...
es 1xcsak..paul....(miko mindenki meg volt gyozodve arrol h o a budin van....szal bejott a konyhaba egy bazi nagy valamivel amit o is alig birt...kiderult h az a bazi nagy valami...az a szomszed kemenye...amit kepes volt szetszedni h a cso reszet(ami kulomben ha engem kerdeztek betonbol van) amit utanna atcipelt egy ablakon..mert ablakon lehet kimenni a szomszed tetore(vincent,a szomszed neger gyerek szobajanak a tetojere) es maszott vele par lepcsot h aztan a kocsog annyira oruljon neki h az egyik konyhabutorra tegye...nem is akarhogy..arreb nyomta a mikrohullamsutot..hogy majd leesett....es kosszal egyutt oda tette...
ez meg semmi...1x csak a legyel csaj rajott h van nalla akrilik festek...es eloszedte h csinaljon egy piros polisztiren orrot a csonek, "a csonek!"..
es meg irt ra valamiket..aztan en vettem a festeket es csinaltam egy szep kis viragocskat a falra...ugyhogy ok mind utannam..el kezdtek festeni a falat...es most ugy nez ki mint egy budi...tele irassal...rajzal meg mindennel...es igaz h szines..de nem szeretem...emlekeztek a szep kis othonias konyhankra?nos...az mar nem letezik....
es hogy reagaltam...folytattam hat persze..aztan lealitottam az egeszet mikor mar tul sok volt de mar igy is keso...es ketsegbeestem miko rajottem h az a basszas nem jon le semmivel...oly annyira panikrohamom volt h mindenki beszelt en meg egy pontban nezve nem tudtam egy hangot kiadni magambol...:P
aztan atmentunk paulhoz..azt pontosan nem tom minek...es miko vissza ertunk...el kezdem ejszaka kozepen acetonszeruseggel leszedni...egy szot sikerult csak letorolnom mert nem engedett a kocsog...mara mar megszoktam...ugyhogy nem sietek a feher festek vasarlassal...majd juni vegen :P
ja es kellet egy kocsog ahoz h rajojjek mennyire konzervativ vagyok...h nem tok orulni annak a kis bolondsagnak sem amit nagy ritkan csinalok...me?egyszeruen mert olyan vilagban eltem ahol kuloncnek tartanak es megszolitanak csak mert bo nadragban jarok es nem kis noiesen ahogy azt elvarnak...szal...neha azon is elgondolkodom hogy sikerult nekem muveszetbe kerulnom...
ja es kiderult a tegnap h van egy szomszedunk :P
egy szoke kis csaj...aki belso arhitekturan van...es ma volt vizsgaja jogbol...es atjot szolni 11kor h nem tud tanulni tollunk...kinaltuk mindenfelevel de nem akart maradni...es nagyon utalt aszem...mert a buli reggel 5ig kb tartott...es eddig azert nem lattuk mert az epulet masik feleben lakik amejknek teljesen mas bejarata van..csak egy udvarunk van...es hat sikerult atjonnie...mert kulomben csengo nem megy a mi egesz epuletunkben :P
cucc,mi?
noss...kb ennyi..ki vagyok bukva mert reggel suliztam...ugyhogy csak 4 orat aludtam...de nagyon buszke vagyok a mai napomra...illetve magamra :D mert ma csinaltam azt a furi foto nagyitasi modszert mikor en keszitettem elo a pappirt es "ultraviolet" fennyel es sima vizzel fotot csinaltam :D nagyon elvezem mert rajottem a stikajara :D
es holnap meg csinalok sokat sokat :D
megyek...pihenek kicsit a teve elott...(nem me lenne valami jo musor de epp elotte van a szek...:P ) es lezuhanyzok es alszok....me holnap kezdem ujbol az egesz rohanast a sulival...
ja es kapok kb 100 fotopappirt a murnyotol aki haza vitt :D es a spanyol csaj (egyik...nem tom ha irtal rolla..lenyegtelen :P) igerte hogy hasznalhatom majd az o nyomtatojat..mert hogy itt mi kell profi modon kinyomtassuk...mar csak egy kartust kene venni...aztan kinyomtatni egy szep kis szeriat h kialitast legyen es adjak el egy parat...:D
drukoljatok ;)

Nincsenek megjegyzések: