szerda, április 12, 2006

reggel........nem is..kezdem a tegnap estevel...szal a viszki elfogyott...vettunk meg sort is..ettunk spagettit....mindenki el szalt...es igy eleg viccesek voltak a jasiak...de meg mindig azon voltam mikor mennek mar..nos..csak ugy kb fel negy korul szabadultam tollunk...es akkor is el kellet kisernem a csajt mert h a skacok elhuztak biciglizni...esobe..ejszaka kozepen...es a csaj nem erezte magat abban az allapotban h magaba haza erjen...ami nagyon idegesitett..mert hogy alig 5 percnyire laknak tollunk..de h szabadulok tolluk..akko megyek...az ut felenel talalkoztunk a sracokkal akik feladtak a biciglizest es jottek haza..csereltunk a sraccal..marmint ok ketten mentek tovabb es en jottem az en bicajommal a kocsoggel haza es veeeegre aludtam!

noss....reggel egy familia ismerosunk koltott...amit nagyon utaltam..mert eddig 1x talalkoztunk..epp egy eve husvetkor othon..es akkor mondta h belgiumban dolgozik...kozben a csalad nagy boldogan atadtak a telefonszamom...sokat hivogatott...csomot unatkozik...ugy nez ki...es kulomben is tolle indult az egesz karneval..a haza menetellell..mert h o tud olcso utat haza...na mind1

szal koltott h nincs kedvem egy setara..mert h neki van ma szabad napja...es lehet elnezne liege-ig...semmi kedvem nem volt hozza..foleg h kocsog o is...de mind1...eljott...megmutattam a bazi nagy varost ugy kb fel ora alatt...ittunk egy uditot..kozben a hippis csajt is odarendeltem..mert gondoltam konnyebben megszabadulok tolle...aztan kitalalta h faj a feje...en meg mondtam h van gyogyszerem es jott hozzank!kocsival volt..ennek koszonhetoen..elmentunk egy nagyon bena ringispires cuccos dolog mellet ahol feltetlenul meg kellet aljon loni egy ajandekot...mert h o jar lovoldozni(nem tom h hivjak..azt a cuccot a tangyer lovoldozessel...meg ahol a rendorok lovoldoznek bena fekete foltbacsira) es h akarja latni mennyire tud..es nyert is egy nagyon bena forma1-esbugsbunny-t...igy husvetra..kaptam egy nyuszit...meghatott..ugyanis eloszor kaptam ajandekot ilyen helyrol.marmint..na ertitek ti.. :p
a gyogyszer utan es csomo bena fecseges utan vegre megszabadultam tolle...es mondtam h huuuu!vegre!
aztan rajottem h volt egy nagyon kedves, kellemes napom... :)
hivott bruxell latogatoba hetvegen.lehet megyek..ha mar ugyis jon utannam kocsival!csak ne lenne ennyire murnyo...meg oreg(nem tom hany eves...lehet nem is oreg csak oreg pofaja van, ami reszemrol ugyanaz :P)majd postolok fotot...

Nincsenek megjegyzések: