péntek, április 28, 2006

tegnap egy roman barban...etteremben voltunk...csak annyira etterem h lehet enni toltott kaposztat..es miert mentunk?na miert?mert focit neztunk!es tele volt romanokkal...ebben a kis kocsog varosban nem is gondoltam hogy ennyien vannak...nos..eleg turheto volt az egesz..csak egy valami bantotta en kis szereny lelkem...a kocsog kap majd egy studiot vagy mit ahol dolgozhat az egyik evfolyamtarsatol..akinek dolgozni fog...de nem is az a baj hanem inkabb az h oda akar koltozni...mire haza ertunk vegul azt mondta nem koltozik..de amennyire murnyo en ki nezem belole...es ott hagyna h fizessem magamba az egeszet ami az jelenti h 600 eurot kene valahonnan kivarazsoljak..es kicsit ketsegbe estem...de merem remelni nem teszi meg mert engem pl ugysem ismer a tulaj...semmit nem tud rollam...ugyhogy elhuzhatok siman a hippis csajhoz...es nem fizetek semmit h aztan majd ot keresse fel!
haborut akar?megkapja!

a mai nap....egy jo nap...voltam egy kurzuson amejken ma eloszor mutattam a tanarnak fotokat..ami eleg gaz normal esetben...de tok rendes meg szimpatikus...othoni Gaina tanaromra emlekeztet...szal tuti volt mert kb 6 temat adott fel..amibol 3at startbol lehuztam mert elsobol tetszettek neki a fotoim :D
es a multkori nagyitasaim is mutattam a masik tanarnak es mondta h haladok es hogy okes...meg csinaljak egy parat es tuti lessz :D ugyhogy mar csak jokedvemben is fogok parat csinalni mert kulomben is szeretem...es nagyon ugyi leszek...
most meg vegre hetvege van ..jo hosszu 3 napos...4 ha a mat is szamoljuk mert befejeztem a kurzusokat mara...ugyhogy pihenek..es kovetkezo 3 nap kemeny fotozas lessz!hogy jovoheten bevigyek egy tonna fotot es vegre talan en is befejezem es elkezdem nyomtatni a fotokat...:D
megyek setalok egy nagyot mert sut a nap es nagyon szeretem!

ja es a fogyirol csak annyit h a heten meg nem volt idom foglalkozni vele..de hetfotol startolok ;)

Nincsenek megjegyzések: