csütörtök, július 19, 2007

ujj tema: jo vagy rossz az andi blogja

az van, h mostanaban tema a helyesiras.. :P illetve h andi nem tud rendesen magyarul irni. ez igy is van. de andi ezentul sem fog tobb idot szanni az irasra mint eddig. van akinek tetszik, es van akinek nem. andi nem reklamozza a gondolatait es nem a tobbiek szorakoztatasara vannak szanva. hogy erre is jok, az egy dolog. de minden abbol indul ki h andi maganak ir. aztan mindig ra is ebred hirtelen h nem igy van, amikor ra szolnak az ismerosok h nem kellet volna es nem eppen ugy van az, vagy mikor megbant valakit.

a lenyeg: en szeretem ahogy irok. es ha ezutan senki mas nem olvassa a blogom rajtam kivul, akkor is folytatni fogom. :P

amiket ide irok, azok a gondolataim, emlekeim, erzelmeim. semmi tobb.

1 megjegyzés:

Kaméleon írta...

ÚJ téma, UJJ helyett, mert az utóbbiból van kb. 20 a testeden. De az is meglehet, hogy direkt írtad helytelenül, és én most nagyot égek.

Amúgysem szép tőlem, hogy az első hozzászólásomban már ki is javítlak. Őszintén szólva a Te blogodon voltam talán még egyszer. De nem azért "nem maradtam", mert helytelenül írsz. Hanem, mert... mittudom én. Nem fogott meg... Nem szeretem a rózsaszínt :D.

Most meg ezért léptem ide be, mert unplugged írta, hogy helytelenül ír az Andi és akkor én látni akartam, hogy tényleg? :)

És tényleg... De kit érdekel, hogy engem ez a szempont IS érdekel? Téged biztosan nem! És nagyon helyes. Komolyan! Én is haladok afelé a felfogás felé, hogy le se sza*jam, hogy ki mit gondol, de az én természetem egy kicsit még olyan, hogy számít neki, hogy másoknak tetszen...

Ja persze nem azért írok helyesen, mert valaki netán megszólna ezért, hanem mert szeretek helyesen magyarul írni és tudok helyesen magyarul írni. (Jó beképzelt vagyok, mi? :D)

But enogh about me, let's talk about you :D! Csak így tovább! írjál le mindent, amit érzel és amit gondolsz. Mert úgy szép egy blog.

Ihletet ;)