szombat, július 07, 2007

a segitseg..

az ugy volt hoooogy..

van egy pasi. 4 evig vagying evfolyamtarsak (o mas szakon van) es ennyi ido alatt alig valtunk par szolt.. aztan hirtelen ott van mindenhol es beszel hozzam. vegul ki derul h meg jelent 2 konyve (kolto), es a muve meg vagy 2 mas konyvben mas irokkal egyutt.. na meg valami dijjakat is nyert. ehez kepest, a kocsogekkel jar.. ja es mikor en belgiumban voltam akkor o franciaorszagban volt erasmus..

a tanarommal insomniaban szoktunk talalkozni mostanaban naponta.. felkeszitore.. es ott latott egyik nap elegge ketsegbe esettem mikor rajottem h nincs eleg kartonom es minden be volt mar zarva.. es reggel volt utolso beirtakozasi nap.. (kozben valami csoda leven hozza adott a messengeres listajahoz. pedig en nem adtam meg a cimem neki..) es kerdi netten h meg mindig nem fejeztem be? el meseltem h nem hiaba voltam ma annyira ketsegbe esve.. es o fel ajanlotta h segit.

(ezt most eleg hosszura fogtam..)

es itt ullt velem ebren hajnali 4ig es vagta a kartont, es ragasztott.. es ami a furcsa, nem beszeltunk. olyanok voltunk mint a kinai munkasok. csak csinaltuk es csinaltuk es semmi duma..

mondjuk egy nappal elotte fotoztam a diplomajat es allitolag azert segitett o is nekem.. de szerintem ez sokkal sokkal nagyobb segitseg volt mint az en par fotom.. es elozo tapasztalataim azt mondjak h egy pasinak jobb dolga is van mintsem ejszaka kozepen at jojjon sgeiteni.. vagy akarmi. na de segitett.. en ki votlammar borulva.. ki voltam idegileg es fizikailag is.. aztan el ment.

Nincsenek megjegyzések: