szerda, július 18, 2007

hosszu nap...

ma mar be fedtem mind az osszes 3 epuletem amit meg rajzoltam (kozuluk egyik emeletes), csinaltam mindegyiknek metzetet.. es nagyon sok kavet ittam :P

aztan apu meg latogatott dogozoba.. a bacsival akinek lehet fogok dolgozni munka utan ;)) ez most viccesen hangzik, tudom.. de tenyleg igy van. most igy harmadik napra kezdek hozza szokni a dolgokhoz.. es aszem birnam ha hetente mondjuk 3x dolgoznek pluszban este. es 2x hetente meg edzesre is tudnek jarni. na meg havonta minimum 1x hetvegen, es havonta 1x kolozsvaron. marad havonta 4 napom pihenni :)

voltam latogatoba a jovendobeli hazunknal.. es attol felek h nem lessz kesz mire be kene koltozzunk.. es meg attol felek h nemjo nekem mar szuleimmel lennni.. ugyhogy nem artana mind azt meg csinalni amit fennebb emlitettem. :(

ja es szandat is vasaroltam ma. mert ugye mindet kolozsvaron hagytam..

Nincsenek megjegyzések: