szerda, július 11, 2007

strike 1, strike 2, aaaaand we're out!

volt sok rohangalas, sok nem ataludt ejszaka, stressz, kibprulas, veszekedes.

es sikerult! ma tudtam meg h be jutottam. mesterire. allamira :D ennel tokeletesebb mar nem is lehet.. mondjuk be segitene egy het felszigeten.. de most ez van. meg elegszek egy hetvegevel..

aztan volt meg kis idegesseg.. meg stressz es baratai. de buli lett a vege. a vilag legrosszabb bulija :P minden fazison at mentunk:

1. unatkozas
2. reszeg emberek
3. unalmas dumak az erkelyen
4. bena zene es ember ritkulas..
5. gitarozas a konyhaba

sosem fogom erteni miert gondoljak azt a pasik h kemeny fiuk ha tudnak gitarozni. vagy h le tudnak venni egy not a labarol egy gitarral. rosszul vagyok ha csak rajuk gondolok. na mind1.
kozben a bulin be fraszoltam mert eszre vettem h a kocsog, a szekrenyen tartja egyik munkam amit belgiumban adtam neki emlekul.. ez kicsit olyan mintha a sajat fotom tartana az ejjeli szekrenyen..
na meg most mind meg vannak gyozodve arrol h en meg a segitsegem valami. mert hogy nallam toltott egy ejszakat. eees?!? karton vagas meg ragasztason kivul nem csinalt semmit. na most legyunk komolyak. hany evesek ezek?!?

ma, ugyanaz a segitseg koltott telefonon h jo hirrel ebresszen (a felvetelim eredmenye). furcsa kicsit. andi megint naiv? es ezek mst tobbet akarnak?!? hat ez van. szimpatikusak meg minden, de ne vigyuk tulzasba a dolgokat..

Nincsenek megjegyzések: