hétfő, július 16, 2007

munkas osztaj lettem...

ma volt az elso napom. minden okes volt.. a neni nem tudta mit kezdjen velem.. mert o nem tudja h a spanyol fonok mit is akar velem a cegnel.. igyhat azt talaltak ki h most meg tanulok arhicad-ben dolgozni. fasza. vicces is volt az elejen.. aztan egyre jobban ment el az eletkedvem.. ertem en h ebbol sok penzt lehet csinalni es jo nekem ha meg tanulom.. de nem jo nekem h nem a sajat szakmamban dolgozok.. es ezt senki sem erthti aki nem muveszetit vegzett. pont. tul targyalva.


hianyoznak a kolozsvariak.. nincs ki lelkesitsen.. de nem hagyom magam. andi nem fog meg valtozni egy munkahely kedveert!

mar sikeresen be zabaltam.. most megyek doglok kicsit..

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hagyjad a francba, gyere vissza Kolozsvárra. Addig is ingyen archicad blogtanfolyamot adhatok, ha érdekel.

Felméri Péter írta...

Az nem épp igaz, hogy senki se érti meg, aki nem művész, hogy rossz ha nem a sajat szakmádban dolgozol, amit szeretsz, mert például én is megértem és nem is vagyok művész :P

Na jó, kicsit költő vagyok, de azt jobb ha nem tudják sokan... Különben is nem művész költő vagyok, hanem csak úgy...

andi írta...

kedves tsz. mint latod az ingyen tanfolyamot igy is kapom. sot. fizetnek erte ;)) es mar eleg jol megy.. ugyhogy kolozsvarra mar csak latogatoba. na meg sulizni :D jo szorakozast/ munkat nektek a felszigeten ;)