hétfő, július 30, 2007


ma elaludtam most delutan. mennyei volt. vegre sok sok nap utan mikor alig aludtam.. ma reggel meg dogozoban voltam.... es arra kelek h az orara nezek es 8:10. frasz ramjott h elkestem. rohanook mint allat es mosdok..kozben kigondolom mibe oltozzek h ne toltsem azzal is az idot.aztan gondolkodom h miert nem koltottek anyuek? mikor ma reggel mint az orultek felvaltva szoltak h kesni fogok. aztan megvilagosodok es mondom magamban h biiiszos 8 ora? konyhaba az ora 8:15ot mutatott.. az nem segitett.. elektromos ora nincs.. hogy kene megtuni..?!? kineztem.. de nem tudtam megkulomboztetni a reggelt delutantol. aztan ranezek megint a telefonomra es latom h 20 orat mutat. na de biiiszos h 20??! hallom kozben anyu jon le az emeletrol.. es kirohanok, rakerdezek. na azota is vilag legnyugisabb embere vagyok.. reg volt mar ilyen. es szinte elmentem az irodaba. szep lettvolna.. ;))

Nincsenek megjegyzések: