szombat, július 21, 2007

eees megvolt eletem elso munkasosztaj hete. es igy utanna is azt mondanam h minden ok.. minden rendben.. minden jol ment.

kozben rajottem h problemaim vannak a szamokkal.. nem tudom soha h hanyadika van, milyen evbenm vagyunk, vagy pl h hany eves vagyok.. 22, vagy 23?!? 2006 vagy 2007?!? junius, julius? de h hanyadika korul jarunk fogalmam nincs!.. ossze kene szedjem magam.

miota ithon vagyok pasimmal csak 1x talalkoztam. az sem volt nagy durranas. szerintem veszi lassan a lapot. es nem akarja meg adni a lehetoseget h ott hadjam..

jasi gyerek meg csak akkor 1x hivott.. felsziget meg messze van, kocsim nincsm ugyhogy nem mehetek sehova sem furodni vagy valami. hianyoznak a kolozsvari baratnoim.. es hianyzik a kolozsvari cicank.

azon kivul, h minden tokeletes legyen, mar lassan 2 napja nem zuhanyoztam, mert otodiken lakunk es nincs nyomas. ergo, nincs viz. fasza. pont most a nagy hosegben. es utalok ruhat venni magamra.. pedig nagyon el kene menni valakihez zuhanyozni.. francba mar!

Nincsenek megjegyzések: