vasárnap, július 22, 2007

jo kezdes bena finale!

ki vagyok keszulve idegileg pedig nagyon jo napnak indult..

anyam ki van borulva h mennyit koltenek ram.. mert most kell koltoztetni (kulomben el van intezve h az utat nem kell fizetni es intezett dora nekunk nagy kocsit mindenm el vanm rendezve csak apu kell mennyen reggel. ennyi.0 cuccaimat.. es inkabb nem kene nekik az a huto.. szekreny, agy.. stb. egy meg koltcsegekre is kell kuldeni penzt.. es engem ki boritanak idegileg.

ugy erzem most magam mint egy nagy rakas sz*r. egyszeruen nem tudok penzt varazsolni a nagy semmibol egy het munka utan. ezt ok is kene tudjak. arrol meg ne is beszeljunk h munkahely es az en velemenyem. mas vilagban elunk. vissza. mar sirtam is.. meg minden.. es at gondoltam. elso fizumbol, vissza adok nekik mindent amit most adnak nekem. koltcsegekre meg koltoztetesekre (sot. ha at gondolom az eletem kovetkezo par fizujat nekik adom mig ugy gondolom le torlesztettem az egyetemi evek soran koltott penzt) es felszigetre sem megyek. nyaralni sem. sehova.francba.
kolozsvarra is csak akkor megyek majd ha nagyon muszaj. ha lessz vizsgam vagy valami.
most megint elkapott a siras..

Nincsenek megjegyzések: