hétfő, július 02, 2007

rovid hosszu nap..

kezdjuk ott h meg hajnalban, el alvas elott azon gondolkodtam h na hanyra huzzam fel az orat..aztan kis ido utan rajovok h nem kell kellni. egyaltalan. ami startbol furcsa volt de akarhanyszor is gondoltam ujjra a dolgot nem valtozott a teny, h reggel nem kell rohanni.

es tenyleg nem rohantam. es tenyleg aludtam. hihetetlen. persze telefon koltott..mert a pasi akit haza vittunk a reggel bocsanatot akart kerni a viselkedeseert..es meg hivptt kavezni bocsanat kereskent. na meg is volt.. nekem kave..csajoknak udito..stb.. de nekem akkor is furcsa ha az ember delutan, egy teraszon, vodkazik. ez van. es el huzodott a kavezas, mig mindenki rajott h hiaba huzzuk, nyuzzuk a dolgot.. mert csak panik rohamkent toltunk ennyi idot egyutt..

ehez kepest, kozben telefonon baszogat a pasim naponta tobszor h mikor megyek mar haza. 4en mikor be iratkoztam mesteri felveteli pl. hat persze. hogy ne? es meg a tanarom is magammal viszem, nem? miert nem erti h mi tortenik itt?!? ennyire hihetetlen h a mi sulinkba szoktak is csinalni neha valamit az emberek?

nnna. az utolso csepp, az volt mikor ki jelenti h en alkoolista vagyok. (meg mindig) es h valasszak. o vagy a pia. mert neki mar elege van h en sokat iszok. kezdjuk ott h o nem is latott ittasan. nem tudja mennyit bulizok. nem tud semmit rollam. csak hisztizik folyamatosan es ki jelenti h en vagyok a problemas meg a hisztis. hat bocs. de nem fogok le mondani a bulikrol. es inni is fogok. ez van.

most nagyon fel vagyok haborodva ugyhogy nem is valaszolok a hulye sms-ere. es ha folytatja szolok h most nekem van elegem!

Nincsenek megjegyzések: