hétfő, július 30, 2007

felsziget

jo es rossz vege lett.

nem tudtam kitombolni magam. nem tudtam feltetlenul elengedni magam es nem buliztam mint tavaj.

igen, andi meg mindig nem tud helyesen magyarul.

igen, andi utalja ha 24 orabol 23at a feneke utan jarnak. es sem szereti ha felelosegemnek erzem h mast szorakoztassak vagy h mosolyogjak ha nem akarok. nem szeretem ha ferre eretik kedvesegem es ki hasznaljak. nem szeretem ha mind probalnak megvedeni azoktol a sok kocsogoktol akik felorankent probalnak valami suket dumaval bevagodni. nem az elso es nem a masodik alkalom h ilyen tortenik. ezert ugy gondolom eleg jol tudom kezelni a dolgokat ahoz h lerazzam oket es ne ok razzanak le engem.

elegem van meg mindig abbol h masokra gondolok es aztan magamra.

bulik vegulis jok voltak. laura sajnos csak elso este volt de akkor buliztunk egy eleg jot. most csak azert vagyok ilyen elegedetlen mert tudom milyen voltam tavaj es tudom milyen jol elvoltam anelkul h barmi massal torodtem volna. mondjuk 10 kiloval pluszban voltam. koztudott h a kover emberek boldogabbak :P

orok halam Felmeri Peter urnak h segitett a satorhelyel. es orok halam a tobbi par embernek aki feldobta az utolso napom felszigeten.

genya voltam, tudom. osszejottem egy valakivel, h vegul ossze kotyfolyak 2 baratsagot. ezt most nem reszletezem.

rovid felsziget, hosszu hetvege. ugy erzem magam mintha egy hetig hianyoztam volna ithonrol. tobre nem is vagytam. megvolt idei nyaralasom.

Nincsenek megjegyzések: