kedd, július 17, 2007

fat ass

es most akko jojjon egy sztori az ithon letemrol mert tegnap tulsagosan el voltam foglalva eves-alvassal ;))

vegre meg latogatom anyukam az ujj munkahelyen.. es kedvesen koszonok es mosolygok a goleginajara (regi isnmerose anyunak). erre o hogy reagal?


"na tessek. jo kover vagy te is! ni milyen nagy segge van!" ( koszones nelkul)
mikor vegre le fogyok en is tobb mint 10 kilot! es jok ram azok a ruhak amiket 18 eves koromban hordtam.. es tessek! ram formednek h dagadt vagyok.

de nembajcsak! jovo hettol megyek edzesre! es minden okes lessz.. (lehet meg ezen a heten kene el kezdeni?!?)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem akarok offenzív lenni, deöö.... mondhatom? :)
Na jo elmondom. Miért írod külön a kötőszavakat a szavak elején. Már több post-od olvastam, és mindíg így írod. Gondolok itt a: "lefogyok helyett le fogyok; rámförmednek helyett rám förmednek; elkezdeni helyett el kezdeni", szinte az összes ilyen típusu szót. Fura.

Felméri Péter írta...

ilyeneket mondanak egymásnak a nők csak így kapásból? #-o

Névtelen írta...

Igen, helyesírásilag tényleg nagyon érdekes ahogyan ír. Amiről ír, az kevésbé érdekes, de hát ez egy ilyen blog. Általában a webcaféról tévedek ide, valahogy az egész blog sajátosan szabad és stupid légkört áraszt, és ezt nem feltétlenül negatív értelemben gondolom. Néha a stupidság vonzzó azt hiszem. Kell is, ebben a nagy okoskodó világban, a filozofáló vagy épp az erőltetetten humorizáló, fals blogok mellett.

Felméri Péter írta...

Nekem bejön ez a stílus, tetszik az őszinteség. Kicsit zavaró lehet a szavak elválasztása, de hát talán jobb is, hogy nem olyan szájbarágós a dolog és meg kell kinlódni a megértésért :) Hajrá Andi :D

andi írta...

:)) az iras.. hat az csak siman azt mutatja mennyire problemas vagyok. nem tanultam soha irni vagy olvasni magyarul.. ezert magamtol ugy ahogy megtanultam es nem feltetlenul helyesen. nem tudom a szabalyokat ilyesmit. megis magyarul irok blogot, mert azok akiknek szolt miokr kezdtem mind magyar volt. :)

amugy orulok h van akit nem zavar meg aki szereti ;))