csütörtök, július 06, 2006

Ugy nez ki csak par orara volt szuksegem h ra joljek mennyire kocsog a masik is…nagyon felhuztam magam egy kis hulyesegen! Na akkor errol is ennyit! Esely mostmar nulla! Na ezt nem gondoltam volna…most megjobban utalom magam mert mertem azt gondolni eloszor is h van olyan h nagyon jo baratsag pasi es no kozott..aztan meg azert mert mindig tul naiv vagyok! Ennek koszonhetoen az eletem mostantol tudatosan egy hosszu sor kiabrandulas lessz! Semi mas! Ebbol ugy nez ki nem javulok ki..olyan meg nincs h tenyleg letezik olyan szemely akibol ne abrandulnek ki….es akkor most tudatosan neki vagok a szomoru eletemnek. Attol h egoista vagyok meg nem segit semmiben…francba…az optimizmusm is elfogyott…meg szerencse h onbizalom es narciszizmus maradt! Ha mas nem…na megyek fel lokom ezt a sok zagyvasagot a netre…mielott meg depresszios lennek….

Egesznek az eredmenje:
1. pasikban bizni vagy hinni nem lehet!
2. olyan nincs h hepi end!
3. mind ennek koszonhetoen boldog hazzasag sincs. Szoval hazasodni csak erdekbol erdemes.
4. szerelmesnek lenni hulyeseg! Vagy csak nekem nem volt meg szerencsem hozza.
5. naivnak lenni bazi szar! Ugyhogy le kene szokni valahogy rolla…mert ha tudatosan nem hittem valamiben mindig volt valaki aki azt mondta h nem csinalom jol…es ujbol az egesz
6. karier fontosabb barmilyen pasinal! Ha van karier, van jo pasi…szerelem nem kell mert csak bonyolodnak a dolgok!
7. utalni pasikat nem kell, csak ugy viselkedni mint ok.
8. megbanni dolgokat nem kell! Minden szep es jo volt.
9. mindig van valaki aki veled konkural illetve aki job nallad!
10. es vegul de nem utolso sorban..nem kell soha elfelejteni h mindennek van egy vege!

Nincsenek megjegyzések: