csütörtök, július 13, 2006

Tudom..kicsit eltuntem…de az elso ithon toltott vasarnap egyenesen katasztrofalis volt! Epp hogy nem lettem depresszios! Kiborultam…azon kivul rajottem mennyire nem szeretek ithon lenni…es kozben felhivott kiraly…es akkor vegleg elerzekenyultem..es kicsit rahoztam a fraszt mikor sirva valaszoltam a telefonban…de hat..ott voltam a szakadek szelen es hiv kiraly…es meghatodtam….igen. hianyzik! Es hianyozni fog az egytt toltott sok sok buli is. Meg a pozitiv gondolata es h mindig buzdit pasizasra…most is telefonon: na! Fel a fejjel! Nezd a tevet!csomo jo pasi futkaroz ossze vissza (epp a foci v.b. volt…) es tessek felszedni gyorsan valakit othon!

Nos, koszonom szepen a biztatast es h egyaltalan tartod bennem a lelket mikor en kellet volna erdeklodnom irantad h milyen othon meg minden…orok halam!

Ossze is hoztak gyorsan a csajok egy talalkozot..sajnos kiraly nelkul…de be kell valjam..ithon toltott legszebb par oraja az volt mikor leultunk egy jo kis helyre es pletyoztunk meg dumaltunk es be nem alt a szank es boroztunk, es gumi macit ettunk!

Szal koszonom nektek harmotoknak h leteztek!

Nincsenek megjegyzések: