vasárnap, július 23, 2006

Aztan valamejk este megdumaltam ..nem mondom meg kivel mert lehet megharakszik..de muszaj postoljak rolla mert tokeletesen egyet kell h ertsek vele: en mar sosem fogok bepasizni! O(akivel ezt megdumaltam) azt mondja h azert nem mert mar oreg…de csak hulye valojaban! En viszont azt mondtam tul korulmenyes a dolog…erre o gyorsan ravagta: ja! Kell szukkra menni (az az uditozni= jou szatmariasan mondva) meg tesztazni, beszelgetni, setalni….hat valojaban nem ezekre gondoltam, es majd ossze pisiltem magm a rohogestol , de vegul is igaza van! Hova lettek a nagy ramenos pasik? Most buntessunk andit mert eddig csomo ramenosdi jatszot elutasitott? Erre megy ki a jatek?

Igen, van ugy h a nok is csak csupan ossze szeretnenek jonni valakivel a sok ceco nelkul (sutizes meg beszelgetes meg randi meg stb) es masnap hadjon beken (kiveve ha igazan jo volt..de annak oly kicsi az eselye..). nem csak a pasik akarnak ilyesmit!persze ezt mashogy gondoljak ha nokrol van szo…de lenyegtelen ha 1x ugysem fog nekem ez soha ossze jonni….siralmas a helyzetem…delben kelek, minden leheto es turheto sorozatot megnezek a tevebol, aztan edzes, esetleg seta nagyihoz vagy talalkozo a csajokkal…talan belefer egy kis komputerezes vagy nettezes…de a multkor h meglatogattam a damat…hat mar ki is maradt az edzes program mert lemaradtam rolla…de lefoglalom magam…tok tuti..meg a volt osztajtarsaimmal…akikkel joba maradtam…a sracok (ok is csak jo haverkent neznek ram, na nem mintha lenne esejuk nallam) pedig hivtak…fotozni nem fotozok…diploma munkara meg nem gondoltam ki semmit es ketsegbe fogok esni…fogyni nem fogyok pedig alig eszek (jo, tudom..mozogni is kene valamit…) es satram felszigetre meg mindig nincs…

Nincsenek megjegyzések: