szombat, július 08, 2006

nos..az igeretem betartottam: ma volt elso alkalmam arra h nagyim meglatogassam..es hat..meg reggeli elott az elso dolgom az volt h beuljek a malnasba..es agyon zaba;ltam magam mig mar nem birtam mozogni..aztan apu is besegitett egy kicsit de o nem igazan szokta enni inkabb csak leszedi nekem..en vagyok az igazi maci a csaladban..:P es miutan mar azon dolgoztam h ne pukannyak szet...meg mindig maradt egy vederrel :D

es minden a regi! semmi sem valtozott! olyan jo volt...a tipikus minden szombati veszekedes a testverek kozott(apu es a tesoja), csomo hulye duma.. a nagybacsikamnak meg mindig a motrok a maniai..de nincs ra hajtasija..aztan a fold..stb. stb es az egeszet csak hallgattam es startbol egy tuti filmet lattam az egeszben! jobb lenne mint kusturicza barmejk filmje :P

aztan meglatogattuk a birtokot is (birtok=kicsi gyumolcsos kozepen felig kesz haz.mienk).ahol ott is le kellet aratni a malnat :D na meg a megy is tonna szamra volt...iden is lessz csomo gyumi hihi!most nagyon boldog vagyok azon kivul h probalok nem ki pukkanni!

ja es sikerult nyar kozepen megfaznom..berekedtem meg minden..a tegnap alig birtam kajat csinalni apukamnak!

es anyukamtol kaptam csomo uj nyari cuccot! ami azert tuti, mert belgiumban azert en is vasaroltam ezt-azt..ugyhogy most teljesen felujitottam a nyari ruhataram :D imadom ezt a reszet az evnek!

Nincsenek megjegyzések: