csütörtök, július 06, 2006

Haza ertem, ithon vagyok, ki vagyok… viszont, vegre valahara 5 honap utan bekapcsolhattam a gepem! ami azert annyira tuti mert a csajokon kivul o hianyzott a legjobban! Vegre ossze raktam, minden megvolt… meg az uditot is behoztam a szobaba h ne kelljen felalni tolle…erre fel nem kapcsolt be…okes..mondom a tap kabelnek annyi mas nem lehet..aha.hozott is apu masat, de meg mindig nem jo..szetszedtuk, es kiderul h a draganak le volt egve teljesen a tapja! hat meg kell h mondjam nektek…fajt! szerencsetlen! ep hogy nem jott ram a siras..de apu gyorsan intezett egy uj tapot :D apu mindent megold! ugyhogy meg az este bekapcsolhattam es nosztalgiazhattam vele… a sok kepekkel amit a gepen hagytam, es foleg a zenevel! na az meghatott! hianyzik mindaz ami volt amikor ezeket hallgattam! Hianyzik mindaz amit itt hagytam februar 17en!

Nincsenek megjegyzések: