csütörtök, július 06, 2006

“Love is friendship set on fire.” (Jeremy Taylor)


most mult osszel megismertem valakit, akinek a fel eletet meg akkor ejjel megtudtam, es vegul nagyon kozeli baratok lettunk…most nevezzuk csak siman a masiknak. Nem magyarazom el miert a masik, es a neven most kivetelesen nem nevezem mert meg nem tom eldonteni h akarom-e vagy sem h tudja h mindez valojaban rolla szol…pedig eleg nagy az eselyje h rajoljon, felteve ha meg olvassa a blogom. Na mind1. a lenyeg: akkor ejjel a csomo duma mellet volt egy olyan kerdese h letezik-e olyan h pasi es csaj haverok, baratok, nagyon jo baratok es semi tobb. En akkor gyorsan ravagtam h igen! Mert ugye nekem van egy olyan akit most ugyan olyan okokbol nem nevezek meg. Utanna jobban elgondolkodtam es rajottem…(na most abban remenykedem h senkit sem bantok meg ezzel a postal) h nincs! Mert az akim van ..nos…meg licibol ismerve..de minden evben legalabb 1x emlekezteti nekem h tetszem neki…es ha nem, szerintem mar reg nem toltene annyi idot velem…nos, ez a masik majdnem lepipalta az elsot (nem azert nevezem a masiknak!) csak hogy en, meg egy kicsit a csajok akik azt mondtak h csak en nem latom de nem csak baratsag ez.. szal kozbe jottem es elbasztam az egeszet..aszem akkor volt az h se baratsag, se tobb…na jo..egy minimalis baratsag…lehet geci vagyok…de akkor is…

az este meg hallgatva a sok zenet amiket beszelgetesunk soran hallgattam..hat…hianyzik! hianyzik az h naponta kapjak egy kellemes jo reggelt egy olyan valakitol aki szeret velem beszelgetni..szeret velem lenni…viccelodni, gecizni (jo ertelemben). Ezt mostmar nem fogom vissza kapni..aszem…na majd meg megprobalom en ezt megdumalni vele…de eselyje nagyon keves…

kozben meg az is baj, h annyira bele eltem mar magam az egeszbe..hogy csak o jar az eszemben! Ami gaz….ja es az ex-el…tartjuk a kapcsolatot…eleg kozelien…most ugysincs mas valasztasom! Nem maradhatok nyarara pasi nelkul! De ebben az a rossz meg..h kicsit sem segit tul tenni magam a masikon…kezdhetek mar ketsegbe esni?
Nagyon utalom..de nem tok mit kezdeni magammal…hulye egy pi*a vagyok…

Nincsenek megjegyzések: