csütörtök, július 13, 2006

Azon kivul…lattam a nagybanyai uncsim vegzos (ballagasi vagy mi a f*…) fotojat..es kicsit megilyedtem…olyan elegans meg szep meg minden.. es rajottem..a csaladbol csak en nem vagyok kepes mar felnoni es normalisan oltozkodni..es akkor most igazat adok apukamnak…mert meg mindig ugy oltozok mint egy 14 eves hulyegyerek…plusz, meghiztam…meg mindig dagadt vagyok…holnaptol (az az csutortok..mert nettem nincs szal valoszinu h kesessel fogom ezeket postolni) kezdem a fogyit es edzest! Van ugy kb 3 vagy 4 hetem ra..mig anyukam haza er…igen…ujjabban nem pasikert probalok vigyazni a kulsomre hanem anyukam miatt..mert minden evben mikor haza jon kapok nagy lebaszast h megint h nezek ki! Es akkor el kuld fodraszhoz, meg kozmetikushoz, meg tornazni…meg napozni meg stb! Nem mintha en kozben ezeket nem csinalnam..csak szerinte eleget …es nem hasznalok kremeket (ami igaz…mert nincs turelmem hozza..csak ha nagyon muszaj) es a kormom is mindig ki kell legyen szepen festve…na jo..magas sarku cipellot nem veszek!de mi lenne ha oda ajandekoznam valakinek a csomo hulyegyerek ruhaim…mert maskepp nem megy…es nem nyiratkozok rovidre! Hosszu hajat novesztek…tobbet nem tok mit csinalni… a korom apolos keszletem is kolozsvaron felejtettem…na most bizonytalan vagyok…nem tok mit kezdeni magammal…hulye gyerek vagyok es kesz! Anyukam igy is szeretni fog..lebaszas johet..pasizassal ugysem foglalkozok…

Le vagyok pattanva..aszem…

Ja es meg valamire rajottem…2 valami tud jo kedvre deriteni egy not : f*ing and shoping ! ezt a plakatot meg parizsban fotoztam…es most nagyon igazat adok neki…noss..penzem nincs…passim…elmeletileg meg mindig nincs!szal megyek edzeni mert ha jol tudom az is boldogsag hormonokat termel a testben ! szal az a minimum amit tehetek magamert…

Es igen..meg mindig hianyzik belgium…

Nincsenek megjegyzések: