vasárnap, július 02, 2006

nnna...hat a buli tok jo volt..jol is indult meg ithonrol...aztan meg voltunk egy olyan helyen h la gazette...cucc..tok jo a zene...es a hangulat is...

csomo foto lett...csomot szocializalodtam (amit normal esetben nem csinalok), megismertem a jovendobeli lakotarsunk..nagyon tuti csaj! bulis! es nagyon el voltam...

egy a baj...kicsit sokat telefonaltam...remelhetoleg nem mondtam semmi olyat amit megbannek...annyira ugysem emlekszem ugyhogy nem is vallok be semmit!..sot! nem is telefonaltam :P ahogy haza ertem egyenesen az agynak neki! a tobbiek meg ebren voltak vagy 3 orat..es had ne mondjam h reggel a gyomrom szolt h neki nem igazan jott be a tegnapi buli... es persze csak most delutanra sikerult helyre jonnom ugy igazan... mert a reggel meg forogtunk egy kicsit a vilaggal...

ma meg mar megvolt a kis pityerges...bucsu pityerges...biztos lesz meg...utalom a bucsuztodast! es a valtozasokat is...nem akarom h vege legyen!

Nincsenek megjegyzések: