csütörtök, július 13, 2006

Hulye tv es kibaszott amerikai filmek…es veluk szemben a vilag legnaivabb noje…aki alvatlansagban szenved a zsufolt programjatol es elerzekenyul egy hulye szerelmi tortenettol amit mar csomoszor latott! A jo pont az, h matol veget teszunk a nyafogasnak! Minden nap szep es jo! Mint amikor ezt a blogot elkeztem…csakhogy nekem is kell egy sweet (f*ing) November! H en is mondhassam azt h ennel szebb es job mar nem lessz es boldog vagyok! Es en is akarok zold es narancssarga es piros falakat a szomamban…belgiumban kicsit felszabadultabb voltam! Hisz falakat is festegettem, ami igazan nagy ugy reszemrol…mar mondtam..az mas mese..a lenyeg..ahogy haza jovok valami vissza huz..es nem vagyok kepes alkotni sot…csak siman olyannak lenni sem mint amilyen valojaban vagyok…a csaladom ketsegbe esne ha megismernek azt az enem…de lehet itt az ideje…
Csak tudnam mitol felek…
Azt nem is mondtam h miota ithon vagyok alig 10 fotot csinaltam..tok gicseseket…minden nyaron ezt muvelem ha haza jovok…sosem alkottam ebben a varosban…ha egyetem utan haza jovok..vege a muveszi oldalamnak…bassza meg! Elore felek tolle…na mind1…megprobalkozok az alvassal…ha nem talan sikerul meg egy kibaszott amerikai romantikus dramat talalnom…(ez letvolna ejszaka ugy kb 2 korul...ha nem 3...)

Nincsenek megjegyzések: