vasárnap, július 23, 2006

Es arrol meg nem is irtam h a multkor tallakoztam a volt szomszedunkal aki ugy kb 3 eve elkoltozott..lehet tobb…de 4nel bizti nem tobb! Es a kis lanyaval akit meg csecsemo kora ota ismertem…mert h meg sokkal elotte nagyon joba voltam az anyukajaval, most meg a kislany megnott…es eletemben eloszor volt az h egy gyerek nem emlekszik ram pedig en ismerem kicsi kora ota….na akkor baszki! Annyira oregnek ereztem magma….azt leirni nem tudom!eddig en csinaltam azt h mutogattak neniknek es nem emlekeztem rajuk…kibaszodt szar! Tudom h telik az ido..es h en is oregszek…de ennyire? Bassza meg! Annyi szerencsem volt h talalkoztam rogton utanna a damaval es javitott a moralomon! De meg most sem jon h elhidjem…en vagyok a neni akire nem emlekszik a gyerek….nem szolitottak neninek! Nehogy azt gondoljatok! Mar csak az hianyzik! Valojaban nem vagyok en oreg! Sot! Csak tul sok a kiskoru a varosban illetve a sokkal oregebbek…velem egyidoseket nehezen talalok…akivel meg szoba is lehet alni.

Nincsenek megjegyzések: