szombat, július 08, 2006

ja es pannak koszonhetoen..ha nem is reggelem..de napjaim kellemesebbek :D mikor elolvasom a jo reggelt, vagy jobb reggelt :P

az ex-em meg be akar mutatni a baratainak..h minek azt en sem ertem mert nem vagyunk egyutt...eztb mondtam is neki..mig voltunk nem akart bemutatni..nem ertem en ezt...de nem is annyira eletbe vagoan fontos! most amit nagyon varok az a felsziget! mar alig birok magammal! amit meg nagyon sajnalok az az h a dupla d tesoja nem fog koncertezni ...pedig kertem volna egy autogrammot mielott meg annyira hires lessz h nem all majd szoba az atlag emberrel :P

es a multkori megsertodesemrol meg csak annyit h megint el tuloztam a dolgokat...es rajottem megint mennyire hulye vagyok..es voltam..mert nem volt soha a masikkal olyan h van koztunk valami! meg veletlenul sem! csak hagytam magam radumalni...mondtak h van es en elhittem...

Nincsenek megjegyzések: