csütörtök, július 20, 2006




Es meg valami amit mind elfelejtettem postolni mig meg belgiumban voltam: eljen az europa unio! Es mielott meg mindenki haragudna ram, szolnom kell h ezeket a kis zaszlocskakat nem en helyeztem el ezeken a kis kutya "cuccokon"! igy talaltam oket egy ejszaka uton haza buli utan es muszaj volt lefotozzam! Mikor oda ertunk tele volt a varos veluk..nem a zaszlokkal ha ertitek mire gondolok…es nem lehetett nyugisan setalni es varost nezni mert jobban jart az ember ha a laba ele nez! Egyesek akkorak voltak h komolyan el gondolkodtam rajta h nem-e medvet tartanak kutya helyett..de par napra ra h ezek a fotok keszultek…ki talaltak h reklamozzak h job ha ossze szedik a dolgokat mert azert csak a sajat varosuk! Es hirtelen masnapra szep tiszta varosban ebredtunk! Hihetetlen! Nekem kicsit nehez volt elhinni h egy egyszeru felszolitas mennyire hatasos ezeknel az embereknel! Nallunk aszem evek utansem hatott volna! Szoval…respect my friend!

Nincsenek megjegyzések: