péntek, november 10, 2006

valtozasok

matol azt hiszem batran mondhatom azt, h tul tettem magam boci feju-n! neki koszonhetem ezt. mert telyesen meg szakitotta a kapcsolatot velem. szoba sem allunk mar. csak ha muszaj. azon kivul.. reg tapasztaltam kedvesseget. ugyhogy aszem szabad vagyok :P ezt most kicsit el tulzom, tudom. de tokjo erzes. na meg mar az internet sem kot le annyira mint reg. azon kivul a bogyok (hulesre szedek minden felet) el vettek kicsit az etvagyam. lehet most vegre el tudom ujbol kezdeni a fogyit?

most be vallom nektek, csak vagy masfel hete nem tartom, de kulomben fogyiztam. es sikerult meg szabadulnom 8 kilotol! szerintem nem latszik azon kivul h erzem h allnak rajtam a regi nacik amik amugy fel sem jottek ram. de jo erzes. ugyhogy meg egy kicsit erosek leszunk es le adjuk meg az utolso 8 kilot! es akkor pont olyan leszek mint amilyennek legjobban ereztem magam 1x nagyon reg! akkor meg lenne a tokeletes testsulyom :D

Nincsenek megjegyzések: