kedd, november 28, 2006

ja es agi le irta az utolso heti allapotom, amirol ugye meseltem h vigyorogtam es mindenki csodalkozott rajtam meg ilyenek.. szal o ugy nevezte hogy: ari boldogsagos hulyegyerek vagyok =))

Imola meg azt mondta ha most pasi lenne akko bejonnek neki =)) most mit mondjak? h ezzel csak nekem van bajom mert a zok a pasik akik probalkoznak nekem nem jonnek be viszont akik erdekelnenek azok meg inkabb massal foglaljak le az idejuket?!? na meg az utobbi idok leheto eselyesek is kiestek a jatekbol! ez van. problemas vagyok. nem megy az csak ugy! az egyetlen akiert ott hagytam volna akkori nagyon komoly, nagyon hosszu kapcsolatom, az annyira hatarozatlan volt h el balfaszkodtuk az egeszet! (bele ertve engem is)

ugy latom megin a pasik foglaljak le blogom nagy reszet! blooo. de teny ami teny.. kell egy pasi! surgosen! :P

Nincsenek megjegyzések: