hétfő, november 06, 2006

utalom a hetfoket!


kibaszott szar nap volt ez a mai! ki nem alhatom a hetfoket! meg akkor is szarul sulnek el ha ithon toltom oket! barhol utol er!


ma pl, a mosogep kezdte az egeszet! andi nem valami hazias noszemely ezert meg ezredjere sem tanulta meg h ne mossa ossze a dolgokat! most akaratomon kivul az egyik kedvenc felsom amit belgiumban vasaroltam, es az egyik nagyon draga melltartom lett rozsaszin! ekkor volt az h robbantam! es a kozelemben levok meg csak tettek a tuzre! szerintem azt hittek csak nyafogok es viccelek. az elejen meg vicces is volt.. de sok kicsi, sokra megy! ezeket a sok kicsiket nem sorolom fel, inkabb csak maradjunk annyiban h ma mindenki bantott! meg a beluka (cicank) is annyira ossze mart a hazi pulcsin keresztul h egy ido utan nem ertettem minek nedves.. aztan ra jottem h verzek... hat igen.. igy fogok 1x szepen el halalozni! utalnak! mind utalnak! ma ossze eskudott a vilag ellenem! es most mind azt fogjatok mondani h el tulzom a dolgokat, ami valoszinu. de akkor is a siras kornyekezett mikor eszre vettem h kaptam egy sms-t amiben hivtak osztajtarsamek ki a varosba.. mondjuk kicsit keson vettem eszre.. de szerencsere meg ott voltak. es tokjo volt. ossze szedtem magam kicsit es most egesz jol vagyok.. szerintem kezdek ideg beteg lenni! fel huzom magam csomo kis hulyesegen. eszem magam rajta.. idegeskedek h siras kornyekez meg reszketek.. nna! ez igy nem mehet tovabb! ossze kell szedjem andit! de most komolyan! mondjuk jonnek a lanyok szerdan ami tok tuti! es mar alig varom! es aaaalitolag a gepem is jon szerdan.. na meg a suli temam is ki gondoltam.. mostmar csak azt kene ki deriteni ha meg lehet valositani.. es ha igen.. andi naaagyonugyes lessz! azon kivul.. aszem kell egy valaki. egy valaki, aki engem dedelgetne, szeretne es kenyeztetne! pont! kell egy pasi!

Nincsenek megjegyzések: