szombat, november 04, 2006

na meg erkeztek tegnap estere dora vendegjei: 2 pasi. most nem megyek bele a reszletekbe.. a lenyeg: buliztunk! sokat! bacardival kezdtuk, aztan jagermaister, bacardi, havanna... :P na meg persze buliiii. tancika meg minden ami kell. ja meg azt kell h mondjam reg lepodtem mar akkorat mint tegnap este, mert dupla d lako tarsa is meg volt hivva buliba.. ami eleg furcsa mert nem gondoltam volna h van kozos ismerosunk.. na hat mostmar van. rolla csak annyit h a sok gecizeseken kivul is(mindenki azzal piszkalta h meleg de en meg voltam gyozodve rolla h nem) meg mindig azon gondolkodom h buzi vagy sem. na mind1 vegul is. privat ugye.

reggel persze alig birtam mozogni, de muszaj volt mert a dragalatos haver nem hagyott dogleni! azon kivul meg faztam es nagyon szarul voltam egesz nap! de kavezni muszaj volt le menni a varosba! taxival persze! aztan be vasarlas holnapi spagetti suteshez amit ugyancsak a haver igert.. es most probalom ossze szedni magam mert ma is buli lessz. ja es penz nelkul maradtam.. gaz, mi?

ma nagyon sok helyre mennek. gazette-be (dora fele torzshely) mert ott az egyik osztajtarsam dj ma este, es nagyon jofej! es a zeneje is jo. aztan mennek valami tancikalos bulis helyre is.. na majd ki derul mi lessz. remelem lessz olyan jo mint tegnap :D

dorarol most meg csak ennyit meg:
szerelmes szivek,
a parnan diszek,
szeszelyes almok,
bolond remeny.
es nem veletlenul szandi-tol valsztott szoveg :P

Nincsenek megjegyzések: