szerda, november 15, 2006

ex telefonalt del korul h vigyem at neki a cuccait, mert o beteg es nem tud at jonni ertuk. hat ugy keso delutanra el is ertem hozza.. ott halldoklott az agyban.. mint minidg mikor meg van fazva. at adtam a cuccokat az anyukajanak.. aki feltetlenul probalt marasztalni.. es kerdezgette h na mi van velunk.. az apuka is nagyon meg orult mikor meg latott... en ultem kicsit az ex agya mellet.. mondtam h en is meg vagyok fazva engem megsem ugyusget senki! de errol is ennyit. aztan el huztam a fracba! kinoznak! de komolyan! ossze eskudtek ellenem! most minek mind hivnak at? h meg szarabb legyen? az anyukaja meg feltetlenul a kezembe nyomott kaja bonokat.. mert nem volt ideje csinalni nekem csomagot mire megyek kolozsvarra... oooo! nekem is nagyon nehez! de minek kell meg jobban neheziteni az egeszet?!? itt haldoklok, ok meg tekerik tovabb a kes a hatamba! meg h mikor megyek meg at.. meg ilyenek.. hat nem megyek mar at! ertsek mar meg! vege!

Nincsenek megjegyzések: