kedd, november 28, 2006

ugyi andi B-)

ma lett eletem elso bank kartyaja :D nagyon tuti, de nem tok meg mit kezdeni vele.. nem volt soha.. nem hianyoltam soha... allitolag valami arengedmenyeket kapunk vele.. mi studentek (diakok). majd kiderul. a vicces csak az volt mikor ki kellet toltsek valami pappirokat es nem tudtam mit hova.. meg h milyen datum van ma.. a pasi csak rohogott.. most mi? annyira hihetetlen h egyesek tudnak elni datum nelkul is?!? :P

ja es ma meg az is kiderult.. h a foto szakrol, 4ed evrol.. en vagyok az elso tanulo ;)) ami meg azert vicces.. mert amikor tenyleg probalkoztam jo eredmenyekkel.. nem en voltam veletlenul sem az elso :P na meg amugy az osszes evfolyamrol en vagyok a 15ik :P (ezt muszaj volt el dicsekedjem) es meg azt is ki talaltak h kapok osztondijjat.. ami meg azert vicces mert fizetesesen vagyok, nem allami helyen. de majd holnap ki derul h mi van. kulomben csak 9, 33-al vegeztem.. ami eddigi aszem legkisseb mediam :P

Nincsenek megjegyzések: