szerda, november 01, 2006

halooouiiin


tegnap voltam eletem elso haloween partyjan.

eloszor is csodalkozom h egyaltalan be engettek. mert rajtunk kivul minden noszemely tusarkuban volt :P aztan meg aaaanyit rohogtem h szerintem mindenki azt hitte be vagyok love ;)) ennyi bena embert egy kupacban.. es milyen ruhakat tudtak magukra venni! ramjott startbol a rohogo gorcs meg a bejaratnal! aztan a toooaaaletben is egy hulye picsa ott rinyalt h nem allnak a fulei (nyuszi
felei. de igazan bena kiadasuak!).

dora szerintem utalta az egeszet mert valahogy nem az o stilusa a hely.. sem az emberek sem a zene, de en pl mar csak azert is szeretek ilyen helyre jarni mert olyan jokat lehet rohogni :P amugy a 3ik havanna utan o is elvezte a dolgot! kulomben meg csak azert voltam most is ilyen buliba mert andi mindig be tartja az igereteit. es andi meg igerte Petinek h a leg kozelebbi buliban ott lessz. mert h 1x mondtam h megyek es nem jutottam el. nem arulhatom el h miert.. :P mondjuk ugy h jot buliztam valahol mashol, valami massal es kicsit mas formatumban :P na de jo volt! most kivetelesen ha a peti azt mondja jo buli volt (mert szokta. kozben valoszinu h a varos leg szarabb bulija volt) akkor tenyleg el kell neki hinni. mert jo volt! nem hinnem h olvassa a blogom, de koszi neked peti!


az utobbi idoben csomo emberben kellemeset csalodtam. persze vannak kivetelek. mert a tegnap pl szinte robbantam az idegtol. errol sem szamolok be. maradjunk csak annyiban h andi nagyon nem csinalja jol azt amit csinal. neha ezert magamat is utalom, meg masokat is. de szerencsere ossze szedtem magam a kis bulival ;)

Nincsenek megjegyzések: